Pages

zondag 1 augustus 2010

Review: POREfessional



Benefit komt weer met een nieuw product uit genaamd; the POREfessional. Een porie-minimaler om het zo maar eens te zeggen. Dit product zou je poriën doen verminderen. Maar is dit ook echt zo??


Het is een zachte, matte crème. 
Je kan de porefessional onder of over je make-up aanbrengen. En het is uitermate geschikt voor je wangen, neus,voorhoofd en kin. Hoe breng je dit nou aan? Je neemt een beetje van de POREfessional en dept dit op de plek waar je je poriën wilt verminderen. Ik heb het hier tussen mijn wenkbrauwen gedaan. Check het verschil!



Ik zie zeker verschil! Je ziet gewoon dat mijn huid er egaler en gladder uitziet. Hier heb ik de porefessional voor mijn make-up aangebracht. Je merkt wel dat de huid na een tijdje een beetje droog gaat aanvoelen, dit is vooral als je het voor je make-up aanbrengt.

Al met al een goed product en zeker een kijkje waard als je last hebt van opvallende poriën.
De POREfessional kost 32 euro en is vanaf september verkrijgbaar bij sephora. Het is erg prijzig, maar als je echt last hebt van je poriën kan ik het je zeker aanraden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...