Pages

maandag 2 augustus 2010

Update #1

Vandaag even een update. Ik heb nu al 3 weken zomervakantie en geniet er met volle teugen van. Lekker naar het strand, winkelen eigenlijk alles wat je in een vakantie doet. Ik ben nu ook eindelijk een ritme gekomen dat als ik rond een uurtje of 12 ga slapen dat ik dan rond half 10, 10 uur wakker word.

Wanneer jullie dit lezen zit ik heerlijk in een huisje in Italie! Jep, ik ga 2 weken genieten van zon,zee,strand en Italiaans eten. Oja, en niet vergeten de Italiaanse jongens:D Ik heb al vooruit geschreven dus er zullen gewoon elke dag artikels verschijnen.

Helaas heb ik daar geen Wifi of iets, dus kan ook niet commenten op andere websites en blogs. Maar als ik terug ben kan ik heel wat terug lezen.

Ik hoop dat jullie ook een fijne vakantie hebben, en als jullie nog op vakantie gaan.. waar ga je heen?? Of waar ben je heen geweest??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...