Pages

dinsdag 17 augustus 2010

WinWinWin: TBS High-Shine lip treatment



Vandaag weer een winactie! En geef ik 3x TBS Hi-Shine lip treatment weg in de koraal kleur. Deze lipgloss heb ik zelf ook en is erg fijn, is een prachtige kleur en blijft lang zitten. Wat moet je voor deze winactie doen?




- Ik zou het leuk vinden als je me op Bloglovin volgt. Dit is vrijwillig, maar dit is handig voor jou! Hiermee blijf je up-to-dat met artikels en winacties. Zo ben jij er als eerste bij.


- Ik zou het ook leuk vinden als je op mijn Youtube kanaal abonneert, dit is natuurlijk ook compleet vrijwillig.
 
- En verder moet je minimaal 5 reacties hebben achter gelaten op mijn website, zodat ik zeker weet dat het echt mijn bezoekers zijn en niet iemand die via Google komt.
 
 Het enige wat je bij deze winactie hoeft te doen is een reactie achter te laten. Maakt niet uit wat er in staat! Doe dit met een geldig e-mailadres. Op 28 Augustus kies ik 3 winnaars, en die krijgen van mij een mailtje. Succes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...