Pages

maandag 6 september 2010

Chanel Jade Rose



Toen ik hoorde dat Jade Rose voor de tweede keer weer werd verkocht, wist ik niet hoe snel ik naar de winkel moest rennen. Jade rose was een van de twee populaire kleuren uit een collectie vorig jaar. Hierbij zat ook de welbekende mintgroene kleur; Jade. Ik heb al een super dupe van Jade (Sold out forever van Catrice) en had nog geen dupe gevonden voor Jade Rose. Na een lange tijd, liep ik na 5 minuten met een chanel tasje de Bijenkorf uit.

Hier een aantal mooie foto's die ik heb genomen.






En dan de kleur! In het echt is het zo'n unieke kleur, en heb geprobeerd om de kleuren zo echt mogelijk over te laten komen op beeld.



Als je zo kijkt is het gewoon een mooie roze kleur, niet speciaal. Maar als je in het zonlicht staat, of dichtbij kijkt.





Ik ben echt verliefd op deze kleur. Het staat echt heel mooi en chique op je nagels. Ik heb tot nu toe geen exacte dupe van de lak gevonden. Maar ESSIE Not just a Pretty face (hier artikel nog op web-log.nl) lijkt er wel op, maar heeft geen roze ondertoon en geen shimmer.

Ik ben erg blij met de nagellak, en ook al kostte die mij 21,50 euro ik vind het elk dubbeltje waard! Wat vinden jullie van de kleur? En hebben jullie Chanel nagellak?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...