Pages

zondag 26 september 2010

Review: Pupa Professionals



Vandaag een review van de nieuwe producten van Pupa. Pupa komt met een nieuwe product lijn uit genaamd Professionals. In deze collectie zitten allemaal professionele producten die wij, vrouwen ook zelf thuis kunnen gebruiken. Ik mocht de producten testen en vandaag een review.






De smoothing & fixing lipprimer is de perfecte basis voor onder je lippenstift. Deze stick is erg zacht, niet uitdrogend en laat je lippenstift zeker wel een paar uurtjes langer zitten. Vooral bij donkere of felle kleuren is dit erg handig, want je wilt niet dat je een lelijke pijplijn krijgt van je rode lippenstift. Als je niet zo vaak donkere of felle lippenstift draagt zou ik 'm niet aanraden. De lipprimer kost E 14,75







Dan de blotting papers. Hier was ik erg benieuwd naar aangezien mijn favorieten oil-control papers die van Essence zijn. De papiertjes komen in een kartonnen doosje, wat nogal onhandig is want als het doosje scheurt of knakt zijn al je papiertjes kapot. De papiertjes voelen zacht aan en halen de vettigheid goed van je gezicht af. Ik merk wel dat de papiertjes wel een beetje make-up meenemen, wat niet echt de bedoeling is.
De prijs valt ook niet mee want voor een pakje betaal je E 8,75.









Dan het leukste product uit deze collectie. Deze eye-makeupremover pen! Het is een stiftje met oogmake-up remover erin, en zo kan je snel foutjes of uitschieters weg halen. De oogmake-up remover is niet vettig, en laat dus geen olie laagje achter. De pen haalt foutjes goed weg en werkt heel snel. Het enige nadeel is dat het stifje wel vies wordt dus daar moet je wel rekening mee houden.
Dit vind ik echt een aanrader voor in je tas of onderweg. De stift kost E 12,50






Deze Volume Enhancing Eyelash Primer is een product waarmee je je wimpers kunt verzorgen. Je kan het als basis onder je mascara gebruiken, maar ook onder je mascara aanbrengen zodat je wimpers voller en langer lijken. Ik gebruik dit product voordat ik ga slapen. Het is een soort vettig goedje wat je op wimpers doet. Het laat ook een wit, vettig laagje achter. Ik merk wel dat ik 's ochtends zachte wimpers heb die niet aan elkaar plakken of iets. Maar ik merk ook dat ik een vettig laagje onder mijn ogen heb. Jammer!
De primer kost  E 12, 50
Over het algemeen leuke producten maar het enige wat ik je echt kan aanraden is de Eye Make-up Remover pen aangezien dit heel speciaal is, en heb het nog nooit ergens anders gezien.
Voor product informatie en verkooppunten kan je kijken op Pupa.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...