Pages

maandag 27 september 2010

Review: Yves Rocher Black Vanilla Parfum







Normaal gesproken ben ik echt geen fan van zoete geuren. Ik draag ook meestal heerlijke frisse geuren zoals DKNY of Miss Dior Cherie L'eau. Sinds ik deze geur heb ben ik helemaal verliefd op de parfum en kan er denk ik niet zonder mee.



De lijn Secrets D'Essences bevat vijf verschillende geuren: Voile d’Ambre, Rose Absolue, Tendre Jasmin en Iris Noir waren er al en nu dus ook Vanille Noir.

Het doosje vind ik heel strak, mooi wit en leuk dat het doosje zelf ribbelig is. De fles doet mij denken aan Lancome. Geen idee hoe ik daar bij kom, maar aan de rondingen te zien doet het mij daar aan denken. 

In de topnoten zit  mandarijn, in het hart mimosa en in de basis cederhout en koperachtige toetsen.
Een erg zwoele, donkere en warme parfum dus.

Als je de geur ruikt denk je meteen VANILLE! Aan het begin ruik je het heel sterk, maar na maten de geur zich ontwikkelt ruik je heerlijke warme zwoele geur. Deze parfum spuit ik voordat ik ga slapen op mijn polsen en als ik dan 's ochtends wakker word ruik ik heerlijk naar Vanille.

Deze parfum is erg geschikt voor je als je van de wat zwaardere parfums houdt, en natuurlijk van Vanille.
De parfum is verkrijgbaar bij de Yves Rocher winkels.
De geur is eau de parfum en kost 53 euro voor 50 ml, 35 euro voor 30 ml. Er is ook een roller, en deze krijg je gratis bij aankoop van de grote flacon (50ML) deze actie geldt t/m eind oktober 2010. Er is ook een bodymilk (18,90E) een douchegel (13,50E) en deodorant (16,50E)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...