Pages

dinsdag 28 september 2010

NOTD: Let's go Leopard!


Deze nagellak van herome had ik laatst op. Een prachtige warme lila kleur (San Jose) dus helemaal geschikt voor de herfst.
Ik had behoefte aan wat leuks op mijn nagels dus ging aan de slag met nail-art!

Image and video hosting by TinyPic 

En ta-da! Ik had op 1 nagel een luipaard printje gemaakt. Dit heb ik gemaakt met de striper van Herome. Dit is een Graffiti Nail-Art nagellak in de kleur Brooklyn. Deze nagellak heeft een heel dun kwastje waardoor je heel precies kunt werken. De omlijning heb ik dus met Brooklyn van Herome gemaakt en de binnenkant is Chanel Particuliere. Ik vind het zelf erg goed gelukt en zeker leuk om nog eens te proberen met andere kleuren.

De Graffiti Nail-Art producten van herome zijn erg leuk om eens te bekijken in de webshop van Herome

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...