Pages

woensdag 29 september 2010

Review: John Frieda Curl Around


John Frieda heeft sinds kort weer nieuwe producten in hun assortiment. Ik schreef een tijdje geleden al over de Dream Curls spray, en daar was ik over het algemeen erg tevreden over. Om het perfecte resultaat te krijgen kon de shampoo en conditioner natuurlijk niet ontbreken. Vandaag een review over deze producten.



De shampoo en conditioner is speciaal bedoelt voor krullen, pluizig haar. Krullend haar heeft optimale verzorging nodig aangezien het haar anders heel snel uitdroogt. Deze shampoo van John Frieda is speciaal voor het droge, pluizige krullende haar en zorgt ervoor dat het weer op en top on model komt.

De shampoo/conditioner doen goed hun werk! Mijn haar is na het wassen erg zacht, en de krullen hebben een mooie vorm.



Ik heb ook een serum wat erg goed werkt, het enige nadeel is dat het serum nogal snel opgaat. Ik gebruik het nu ongeveer 3 a 4 weken en ik ben al bijna over de helft. Dus dat is wel erg jammer, aangezien je best wel wat geld neerlegt voor de producten.


De producten van John Frieda zijn zeker het geld waard. Als er eens een actie is met korting of 1+1 gratis zou ik zeker 2 flacons halen aangezien je dan 8 euro betaalt voor 2 flessen.
De shampoo/conditioner kosten 7,99 per fles en het serum kost 13,99 euro en zijn verkrijgbaar bij de drogist.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...