Pages

woensdag 15 september 2010

Review: Vichy Normaderm



Vichy normaderm is al een lange tijd in Nederland nummer 1 verzorgingsproduct tegen onzuiverheden. Veel vrouwen hebben regelmatig last van een onzuivere huid. Ze hebben last van: roodheid, huidirritatie, glimmende huid, verwijde poriën en overmatig talg. De vernieuwde Vichy Normaderm met drievoudige werking, schijnt hier het hulpmiddel voor te zijn! Check mijn mening over dit product en hoe jij gratis een proefset kunt aanvragen!





De vernieuwde vichy normaderm helpt de volgende 3 punten te verminderen:
  • Vermindert onzuiverheden door middel van hydra-peeling technologie
  •  24 uur hydratatie
  •  Langdurig matterend effect
De dagcrème zorgt dus voor genoeg hydratatie en verzorging, en helpt de probleem huid te herstellen.





De substantie van de crème is erg licht, en laat geen vettig laagje achter. De crème zit ook in een handig pompflesje, en dit verhelpt weer het gedoe met tubes en potjes. 
De dagcrème trekt snel in, en laat een zacht verzorgt laagje achter. Het werkt ook als een perfect basis voor onder je make-up. Ik merk niet veel van het matterende effect, maar hiervoor gebruik ik gewoon een matte finish poeder. Ik merk wel dat mijn huid zachter is en minder onzuiverheden heeft. Niet alle onzuiverheden zijn weg, maar dat verhelpt (bijna) geen enkel product.

Vichy Normaderm is dus wel een goed product, en werkt heel goed voor een gevoelige huid maar ook voor andere huidtypes. De normaderm lijn bevat ook andere producten zoals een toner, fash wash en oogcreme. 

Vanaf 6 september kan je ook je eigen GRATIS proefsetje aanvragen, zodat jij normaderm ook kunt leren kennen. Dit proefsetje is geschikt voor 7 dagen gebruik. Hartstikke leuk om uit te proberen, en zo vichy normaderm te gebruiken. Check de site voor meer informatie.

Gebruik jij Vichy? En wat vind je daarvan?

Dit product heb ik gekregen voor een review en krijg hier ook voor betaald. Dit beïnvloed niet mijn mening.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...