Pages

woensdag 15 september 2010

EOTD: Something New, Something Green



Bij Bruine ogen staat kaki-groen echt super mooi. Hier ben ik achter komen doordat ik laatst weer eens met mijn 88 shimmer & 88 Matte palette ging spelen, en deze look heb gemaakt! Erg draagbaar, erg casual en staat prachtig bij bruine ogen.


Producten die ik heb gebruikt:

- Too Faced Shadow Insurance
- 88 matte palette
- 88 Shimer palette
- MAC Blacktrack Fluidline
- The Body Shop kajal pencil
- Rimmel Lash Accelerator 

Ik heb een donkergroene shimmery kleur aangebracht in de crease, die heel lichtjes te zien is op de foto. In het echt zag het er iets intenser uit. Dan heb ik het groene vervaagd met een matte bruine oogschaduw, om een 3D effect te creƫren. Op het bewegend ooglid een shimmery bruine kleur, en in de binnenste ooghoek een shimmery zilveren kleur. Hele makkelijke, snelle look maar toch heel erg mooi.

Ik wilde misschien een kleine serie doen van looks die bij jou kleur ogen past. Lijkt dat jullie wat? Laat het me weten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...