Pages

maandag 18 oktober 2010

Essence Winactie!



Om mijn 1 jarig bestaan te vieren heb ik voor jullie een aantal winacties georganiseerd. Zoals jullie al weten konden jullie een Beyonce Heat parfum winnen. Helaas is deze winactie al afgelopen, maar...... er komt een nieuwe aan!


Ik mag namelijk namens Essence een goodiebag weggeven met leuke producten van Essence. Laatst heb ik ze al in een Livechat laten zien, en ik kan je zeggen het zijn hele leuke goodies. Wat moet je hiervoor doen?

Volg mij op Twitter, want ik ga de goodies weggeven op Twitter. Een deze dagen zal dit gebeuren en dan kan je dus kans maken op deze leuke goodiebag. Wanneer geef ik deze goodiebag weg? Als ik de 300 followers heb bereikt! Als ik die heb bereikt zal ik het nog wel even aangeven op de site, en ook zeggen wanneer jullie precies deze goodiebag kunnen winnen.

Ook zou ik het leuk vinden als je me volgt op Bloglovin, aangezien je hier up-to-date blijft met mijn blogposts. 


Dus volg mij op Twitter, want als de 300 in de teller is dan gaat het feestje beginnen.
UPDATE!!!!

Ik hoef er nu nog maar 7! Halen we vanavond al de 300 dat betekent morgen een winactie 

Om exact 20:08 heb ik de 300 followers bereikt. Morgen komt de winactie online en geef ik verdere informatie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...