Pages

zondag 17 oktober 2010

EOTD: MAC 6 Classic Eyes

Image and video hosting by TinyPic

Al een hele tijd heb een een palette van MAC. Deze komt uit de kerstcollectie uit 2008 als ik het goed zeg.
Het is het Devoted Poppy Palette, die jullie als het goed is al hebben gezien in een van mijn favorieten foto's.

Deze look had ik laatst gemaakt met dit palette, en nog een aantal andere producten. Lekker simpel, lekker basic dus perfect voor school.


Producten die ik heb gebruikt:
- Too Faced Shadow Insurance
- MAC Grain oogschaduw
- MAC Devoted Poppy palette (highlighter, bruine kleur en zwart)
- Urban Decay Zero pencil

Deze look heb ik de afgelopen maand dagelijks gedragen aangezien het ook een hele snelle look is. Ik heb dit gepiept in 5 a 10 minuten.

Je kan ook nog verschillende looks creƫren met het palette, omdat je ook met de verschillende kleuren kunt spelen.
En wat vinden jullie ervan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...