Pages

woensdag 6 oktober 2010

Review: Rimmel Lash Accelerator



Na ruime tijd de mascara hebben getest, gevoeld en gebruikt heb ik mijn oordeel. Kan deze mascara het echt mogelijk maken dat je wimpers groeien??

Het testpanel van Rimmel zelf zegt dat na 1 week 88% van de vrouwen al verschil zag, en na 1 maand zouden de wimpers 117% langer zijn. Goed verkoop praatje, om zo iets op de markt te brengen. Trouwens 117% is trouwens best raar, want dan zouden je wimpers een keer zo lang moeten worden....

Om meteen dit uit de doeken te doen, je wimpers groeien niet. Na ruim 3 a 4 weken de mascara te hebben getest is niks gegroeid, en niks gebeurd. Waarom iets beloven wat toch niet gebeurd? Dat is mijn vraag dan.
Ik had wel voor en na foto's gemaakt, maar je ziet gewoon geen verschil. En om deze nou te posten als dat geen zin heeft.



Maar ben ik dan wel tevreden over de mascara zelf? Ja! Deze mascara is best fijn, maar doet geen wonderen. Het borsteltje is wel erg apart en werkt wel fijn.


De mascara geeft geen tot niet volume, maar wel lengte. De mascara spreidt mijn wimpers wel goed en er ontstaan geen klontertjes. 

Conclusie: De mascara heeft geen groei-complex, maar geeft wel lange wimpers. Maar vind ik deze mascara het geld wel waard? Nee, om voor deze mascara 12,99 euro neer te leggen zou ik zeker verder kijken in het Rimmel schap. Rimmel heeft genoeg goede mascara's, maar dit is dan toch wel een domper.

De mascara kost 12,99 EURO en is verkrijgbaar bij de drogist. Als het goed is is de mascara vanaf nu overal verkrijgbaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...