Pages

donderdag 7 oktober 2010

NOTD: Fire Bomb

Let niet op mijn nagelriemen, ze zijn echt verschrikkelijk de laatste tijd!

Laatst wilde ik weer eens rode nagellak opdoen, maar niet gewoon doorsnee rood. Voor de grap wilde ik vuur-nagels maken. Ik weet echt niet meer hoe ik op het idee kwam, maar hoe het is uitgepakt vind ik wel grappig.

Gebruikt:
- Eyeko Saucy Polish (basis kleur)
- Eyeko Coral Polish ( vlammen)
- China Glaze Ruby Pumps (vlammen)
- OPI Chop-sticking to my Story (vlammen)

De vlammen heb ik gemaakt met Nail-art kwasten, deze zijn verkrijgbaar op Ebay en erg handig voor dit soort creaties.

Ik vind het wel grappig, want als je van een normale afstand kijkt valt het niet zo op. Maar als je van dichtbij kijkt zie je ineens de vlammen. Je kan het natuurlijk ook met andere kleurtjes doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...