Pages

vrijdag 8 oktober 2010

Review: Yves Rocher vijf producten voor een stralende teint



Een goede basis make-up is toch wel het aller belangrijkste als je met cosmetica bezig bent. Je moet het je zo voorstellen: je werkt op een canvas, en je canvas moet glad zijn toch? Iedereen wil een stralende, egale huid. Met deze producten van Yves Rocher kan dat ook daadwerkelijk. Lees verder voor de review.



In deze collectie zitten de Expertise producten die nieuw zijn in het assortiment van Yves Rocher. Deze lijn vat 5 producten die er voor kunnen zorgen dat je een stralende teint krijgt.


Image and video hosting by TinyPic

Als eerste de Perfect Primer. Deze primer fixeert en bereid de huid voor op je make-up. De basis zorgt er voor dat je make-up langer blijft zitten, en mooier blijft zitten. Ik ben helemaal geen fan van het siliconen gevoel van een primer, en was dus bang dat deze primer dat ook zou hebben. De basis is verrijkt met muskaatolie, rozen extracten en water.



De basis lijkt eigenlijk een beetje op een foundation. Ziet er licht uit, en voelt ook licht aan op de huid.
Je ruikt de rozen-extracten lekker en dat geeft een fris gevoel. De basis zorgt ervoor dat je huid gaat stralen, en laat een mooie niet opvallende glanzende laag achter. Je voelt het laagje totaal niet zitten, en dat vind ik erg fijn. Ik gebruik deze sinds ik 'm heb elke dag en kan niet meer zonder!

Image and video hosting by TinyPic

Je ziet het hier niet goed op foto, maar wel een beetje de glans.





 

Dan dit prachtige palette. Dit is ook echt samen met de primer een must-have uit deze lijn. Dit palette bevat een oplichtende poeder en een shimmer poeder, om je gezicht een mooie frisse glans te geven.



Links heb ik de oplichtende poeder aangebracht en rechts de shimmer poeder. De oplichtende poeder zie je bijna niet zitten, maar daar in tegen de shimmer poeder wel! Hoe gebruik ik dit product? Ik breng de oplichtende poeder aan op alle delen van mijn gezicht waar de zon mijn gezicht belicht. Dus jukbeenderen, neus, boven mijn lip, kin en voorhoofd. En de shimmer poeder breng ik aan op mijn jukbeenderen.
Deze combinatie geeft je gezicht echt een prachtige gezonde gloed, en is zeker een aanrader!

Ik ben erg tevreden over de producten, en raad ze allebei erg aan. De concealer was te donker, dus deze heb ik helaas niet kunnen testen.

De prijzen:
Glansrijke duo-poeder met stralend effect  EUR 23.00
Make-up basis - EUR 17.50  

Meestal zijn er kortingen bij Yves Rocher dus sla dan je slag. Je kan de producten bestellen op de site, of check je locale Yves Rocher winkel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...