Pages

zaterdag 30 oktober 2010

Halloween Look: Call me Cleopatra



Ik ben zelf niet van de Halloween. We vieren het hier ook niet dus dan ga ik het zelf ook niet doen.
Ik vind het wel altijd super om rond Halloween, Halloween make-up tutorials te kijken. Alle over-de-top looks bij elkaar en zo heb je veel kijk plezier op Youtube.
Ik wilde een leuke look maken die wel draagbaar is maar toch iets extra heeft. Dus hierbij mijn interpretatie op Cleopatra.





Op mijn wangen heb ik een felle koraal kleurige blusher, maar die komt totaal niet goed over op de foto. Ik heb mijn MAC Marine Life poeder hiervoor gebruikt. 
Ik heb nepwimpers gebruikt van de Action, en deze heb ik aangebracht met Eylure wimperlijm,
Mijn ogen zijn vrij nude omdat ik de wimpers er echt uit wil laten spatten. Op mijn lippen heb ik een gouden oogschaduw van Catrice uit de Carame collectie.

Dit was een snelle look, en het is niet zo dat je als een gek over straat loopt met halloween. Dus allemaal veel plezier morgen met Halloween, voor diegene die het vieren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...