Pages

woensdag 27 oktober 2010

LTM Shop?



Iedereen kent black african soap wel. Ik ben er helemaal fan van, en het is dan ook al een hele tijd een standaard onderdeel in mijn gezichtsroutine.
Omdat ik er zo enthousiast over ben wil ik het gaan verkopen! Ik moet natuurlijk wel weten wat jullie er van vinden en of jullie wel geïnteresseerd zijn dus hier wat verdere informatie.


Het blok zeep weegt 150 gram. Dat is echt in-mens veel voor African Black soap, en je doet er dus ook zeker een lange tijd mee. De zeep zal rond de 8 a 9 euro incl. verzendkosten gaan kosten.

Als ik het ga verkopen krijg je er een handig organza zakje bij, en een gebruiksaanwijzing. Tevens zal ik het goed en leuk verpakken.

Als je geïnteresseerd bent mail mij dan, check hiervoor de contact pagina. Het zou mij superleuk lijken om een soort shopje te openen met allemaal verschillende producten van o.a. ook LA Colors. Het zal voorlopig alleen de African Black Soap blijven, maar misschien uitbreiding mogelijk als er veel kijks bij komt?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...