Pages

woensdag 13 oktober 2010

Reminder! Beyonce Heat winactie!




Vergeet niet je kan nog tot vanavond 20:00 meedoen met de Beyonce Heat winactie! Hierbij nogmaals de informatie:



Drie van mijn bezoekers kunnen dus deze parfums winnen! Een aantal voorwaarden die niet verplicht zijn maar ik zou het tof vinden als je het doet:

- Volg mij op Twitter! Op twitter plaats ik zoveel nieuwtjes rondom mijn blog, maar ook over mijn persoonlijke leven, wat ik doe naast bloggen etc. Dus maak gratis een account of volg mij! Pssst.. als ik de 300 followers (ooit) haal komt er nog een winactie.

- Volg mij op Bloglovin! Bloglovin is een handige website waar je je favorieten blogs/sites kunt volgen en zo up-to-date blijft met nieuwe artikels en posts. Zo ben jij de eerste die weet over mijn artikels. Psstt... als ik 200 followers haal komt er sowieso nog een winactie!

Dan nu......... wat moet je er voor doen? Heel simpel mail mij. Mail mij op info(a)lovethatmakeup.tk of als deze het niet doet beheerderlovethatlook(a)live.nl o.v.v. Beyonce HEAT. En vertel mij wat je leuk vindt aan mijn blog, wat je vindt dat ik kan verbeteren etc. etc. Doe dit voor 13 oktober 20:00 2010, en wie weet ontvang jij een mailtje terug met daarin dat je hebt gewonnen. Iedereen succes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...