Pages

donderdag 14 oktober 2010

Review: The Body Shop ColourGlide lipstick



In de preview van laatst maakte ik jullie al een beetje nieuwschierig naar de herfstcollectie van The Body Shop. Vandaag een review van de lipstick. Deze collectie bevat 3 lipsticks Shade 56 Soft Beige
Shade 07 Rose Pink Shade 42 Dusk Pink. En ik heb Rose pink!


De colourglide lipsticks zijn lipsticks met een hele creme achtige formule. Ze verzachten en verzorgen je lippen. Erg fijn en na deze dingen te hebben gehoord was ik wel erg benieuwd.
De huls vind ik echt prachtig, het zilveren geeft de lipstick een luxe uitstraling.


Deze lipstick is echt prachtig nude! Een mooie bruine-roze kleur, en staat echt prachtige bij wat sterker opgemaakte ogen. De lipstick houd ongeveer voor 2 a 3 uur, en dat is inclusief eten en drinken.
Ik merk dat mijn lippen niet uitdrogen, maar eerder zachter en soepeler worden.

De lipstick is dus erg fijn en zeker een kijkje waard. Sowieso als je langs the body shop loopt neem dan een kijkje bij deze collectie.

De lipstick kost 10 euro wat een goede prijs is voor een goede kwaliteit lipstick. De collectie ligt vanaf nu in de winkels, of misschien heb je de collectie al gespot in de winkels?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...