Pages

vrijdag 15 oktober 2010

Favourite Series #1 - Delipcious The Body Shop



Dit is dan het aller eerste artikel in mijn mini series van favorieten producten! Dit is ook meteen een combinatie met een review, want heb deze lipstick nog niet gereviewd.

The body shop is met een nieuwe lijn van lipproducten uitgekomen gedaan Delipscious. In deze lijn zitten lipsticks en lipbalsems. De Sheer Lipcolours (lippenstiften) geven een lichte dekking en toch een mooie kleur.
De lipsticks/lipbalsems zijn semi-transparant en bestaan voor 100% uit levensmiddelenkwaliteit zoals cocoa boter en vruchten oliƫn. Dit is handig om te weten want je krijgt gemiddeld je hele leven 1.5 - 2 kg lipstick binnen!





Er zijn 9 verschillende kleuren, en ik heb kleur 01 Lychee. De lipsticks komen in een smalle verpakking en passen zo dus makkelijk in je tas/clutch.





Als je de lipstick swatched komt die nogal bruin over, maar op je lippen is het echt de perfecte nude kleur.
De lipstick blijft niet lang zitten aangezien die semi-transparant is maar ik blijf de hele dag door smeren met deze lippenstift. De lippenstift droogt je lippen niet uit, en is gewoon perfect.
Daarbij hebben ze ook een Tinted Lipbalm uitgebracht en daar heb ik Watermelon van die ook een prachtig roze kleurtje afgeeft.



Ik ben helemaal verkocht met deze 2 producten, en vooral met de lipstick. Deze is zeker een favoriet van mij op dit moment! De lipsticks kosten 11 euro, en de lipbalms 9,00 en ik weet zeker dat als je in TBS gaat swatchen en kijken dat je er 1 meeneemt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...