Pages

maandag 4 oktober 2010

Review: The Body Shop Baked to last


Misschien hebben jullie ze al in de winkel gezien? The Body Shop is met een nieuwe vaste collectie uitgekomen, met allemaal baked producten. Deze producten zijn ookwel gebakken. Een aantal producten waren al eeerder uitgekomen in de Nomadic Goddess collectie (lees daar hier meer over), maar ze hebben het assortiment uitgebreid met allemaal nieuwe en leuke producten.


De collectie heeft 6 oogschaduw duo's, 2 blush-duos' en 2 bronzers. De producten zijn zoals ik al zei gebakken, de producten zijn dus gemaakt in de oven en zijn daardoor erg zacht en glanzend! In de review van de Nomadic Goddess collectie staan er al een aantal producten die ik ook in deze collectie weer zitten dus check zeker even het artikel.





Als eerste wil ik even zeggen dat deze producten erg lijken op een aantal producten van MAC. De mac producten heten ook wel 'mineralized'. Ze hebben onder andere skinfinishes, die erg op de bronzers lijken. En ook de blushers en oogschaduws lijken exact op de mac producten. Leuk om te weten, want TBS producten zijn heel wat goedkoper!







Als eerste de bronzer. Deze vind ik geweldig! De kleur is 02 Warm Glow, en doet mij erg denken aan MAC Mineralized Skinfinish in By Candlelight. Het is geen bronzer, maar meer een getinte highlighter. Staat prachtig op je jukbeenderen. De poeder blend mooi mee in je huid, niet overdreven glitterig I like it!

De blusher is ook erg mooi.Kreeg er alleen geen goeie swatches van, want de blush is erg sheer. Dat betekent dat de kleur heel licht is. De blush is wel gepigmenteerd, maar geeft gewoon een prachtige korale blos aan je wangen. Eigenlijk moet je 'm gewoon even in de winkel bekijken als je benieuwd bent.




Dan de oogschaduw. Ik had al 2 kleuren namelijk Copper & Moonstone, en daar was ik echt helemaal gek van! Maar deze vind ik nog mooier dit is de kleur Sage. Groen staat prachtig bij bruine ogen, en dit is gewoon de perfecte groen! De oogschaduw is super gepigmenteerd, brengt fijn aan en creased niet snel. Binnenkort een prachtige look ermee!

Ik vind deze collectie erg mooi, en ben ook blij dat de collectie standaard is. De highlighter en oogschaduw zijn echt aan te raden en de blusher moet je gewoon even checken in de winkel!

De blushers kosten  15 euro. De bronzers kosten 16 euro. En de oogschaduw kosten 13,00 euro

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...