Pages

zondag 3 oktober 2010

Budget Beauty


Sommige producten van duurdere merken zijn gewoon geweldig, maar zijn sommige merken niet een beetje over-rated? En zijn sommige producten wel hun prijs waard? Zijn budget producten ook meteen slecht of valt dat eigenlijk wel mee?


Ik heb geen baantje, vul geen vakken bij de Albert Heijn maar moet het doen met kleedgeld. Kleedgeld is erg fijn, omdat je je leert omgaan met geld en ook je eigen uitgave kunt leveren. Aangezien ik het erg leuk vind om af te wisselen met goedkope, duurdere en gewoonweg dure producten wil ik vandaag een aantal merken bespreken die ik goed vind, overrated of niet goed.


Catrice:
Catrice vind ik echt een super merk! Catrice heeft een uitgebreid assortiment van producten, die ze tevens ook gaan uitbreiden binnenkort. Catrice heeft ook altijd leuke special edition producten, die maar een korte tijd in de winkel verkrijgbaar zijn. Vooral de nagellak, lipsticks en foundations kan je zeker eens bekijken! Mijn 

Essence:
Iedereen gaat altijd op de LE's af van Essence en meestal zeggen 'ze' dan dat de normale collectie crap is. Eigenlijk is dat niet zo! Essence heeft erg fijne producten van de normale collectie, zoals de blush kwast, de nail art spulletjes, sommige nagellakjes, de oogpotloden. Natuurlijk zijn de LE's (meestal) van betere kwaliteit, maar niet het hele assortiment van Essence is slecht. Je kan ook zeker eens de gezichtsverzorging producten checken, want die zijn ook erg fijn!

GOSH:
Gosh is wat dat betreft een midden-merk. De producten zijn heel goedkoop, maar ook niet extreem duur. GOSH staat bekent om zijn uitgebreide assortiment kwasten. De kwasten heb ik zelf niet, maar aan de kwaliteit te zien in de winkel zien ze er goed uit. Ook de nagellak is erg fijn, en de oogschaduw pigmenten (losse poeders) zijn super! De lipsticks/lipgloss zijn ook erg fijn. Het fijne is ook dat kruidvat of trekpleister zo nu en dan een 1+1 actie heeft en dan kan je natuurlijk je slag slaan.

Dat zijn wat mij betreft de goedkope merken die ik echt 'goedkoop' vind. Je hebt natuurlijk ook Bourjois, Maybelline en l'Oreal maar deze prijzen liggen toch wat hoger voor een drogisterijproduct.
Dan nu de dure merken.

MAC:
Het meest besproken merk ik beautyblog-land. MAC. Het is een heel populair merk, en staat bekend om zijn goede, dure kwaliteit maar voor nog wel een betaalbare prijs. Laten we eerlijk wezen, mac is gewoon duur. Ik ga niet zomaar elke maand 17,50 neerleggen voor een lippenstift. Als ik iets exclusiefs koop wil ik ook dat elke keer als ik het gebruik denk:, Wat voel ik me heerlijk bij dit product.' En zo nu en dan koop je dan iets exclusiefs van MAC of een ander merk en dan voel je je ook intenst gelukkig. Aanraders van mac: lippenstiften (de cremesheen en lustre finishes), de Mineralized Skinfinishes (Natural) en de blushers.


Benefit:
Benefit is echt een prachtig merk. De verpakkingen, de producten, de namen van de producten noem het maar op. Benefit is een erg leuk merk maar oh oh oh wat duur! De producten liggen net iets(jes) boven mijn budget. Helaas, want heb wel een aantal producten van Benefit waar ik superblij mee ben en elke keer met liefde gebruik. Zoals de lipglossjes, de poeders (in die kartonnen doosjes) en wenkbrauw potlood. 

Dit was het dan, hopelijk hebben jullie er iets van opgestoken maar nu wil ik jullie mening weten. Discussieer bij de comments wat jij vind van de prijzen van MAC Bobbi Brown, of misschien wel Chanel? Let me know!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...