Pages

zaterdag 2 oktober 2010

Review: KIKO Lipstick



Op vakantie kwam ik een hartstikke leuk, en exclusief cosmetica merk tegen genaamd KIKO. De producten van Kiko worden alleen in (zover ik weet) Italiƫ, Spanje en Duitsland verkocht. De producten verschillen qua prijs. Nagellak is namelijk 2 euro en een blusher kan 18 euro zijn. Een leuk alternatief merk, en ik heb er vandaag een review van.




De verpakking vind ik zelf nogal tegenvallen. Nogal cheap eigenlijk. Het voelt heel ligt, niet stevig in de hand. Verder is het wel leuk dat het basic is en zonder tierelantijntjes.



Dit is de kleur. Het is kleur nummer 92, een zacht neutrale kleur. Het is een soort cremesheen finish, en werkt erg fijn.


De kleur komt veel rozer uit op je lippen. Erg mooi en doet mij aan een lippenstift van mac denken (Hue). De lipstick voelt zacht aan, misschien een tikkeltje uitdrogend. Maar dat is te verhelpen met lippenbalsem.

De lippenstift kosten 2 euro wat natuurlijk geen geld is. Een leuk merk en als je nog op vakantie gaat naar Italie Spanje of Duitsland check dan zeker even de winkel.
KIKO verzorgt trouwens ook de EMA's in Madrid dit jaar. Kiko doet alle visagie, how cool is that?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...