Pages

zaterdag 23 oktober 2010

Review: Rimmel Glam' Eyes Eyeshadows



Vandaag een review over de nieuwe Rimmel oogschaduw.In de preview van laatst heb ik jullie al wat meer verteld over de oogschaduws en vandaag een uitgebreid review over deze prachtige oogschaduws.

Jullie kennen vast wel de Glam Eyes mascara, en nu komen ze dus met 'bijpassende' oogschaduws.
Deze lijn met oogschaduws zijn bedoeld om voor iedere vrouw, en iedere oogkleur iets goeds te hebben.
De lijn is geinspireerd op het levendige Londen, en de Londense modewereld.
De verpakking doet zich denken aan het chique Londen, en nu kun je dus ook Londense looks maken.








De lijn bestaat uit mono oogschaduws en trio's en quad's (4 kleuren). Op elke oogschaduw staat op de achterkant voor welke oogkleur het is, en hoe je een subtil(subtiele) en London(Londense) look kunt maken.
De kleuren van boven naar benden zijn:

700 Martime
120 Urban Green
102 Backstage

Ik merk dat de trio oogschaduw iets minder gepigmenteerd is dan de mono oogschaduws. Maar dat is meestal het geval bij palettes.
De mono oogschaduws zijn echt gepigmenteerd, de swatches heb ik gemaakt met 1 veeg.
De oogschaduws creasen ook niet snel, en hebben een prachtige glans. De glans is niet overdreven maar wel draagbaar. Hierbij heb ik Urban Green heel lichtjes aangebracht in de crease:
Je hoeft er dus niet altijd felle looks mee te maken. Als je het lichtjes aanbrengt kan je er ook 'nude' looks meemaken. Ik zal nog wel een keer een wat fellere look maken.

Over het algemeen ben ik erg tevreden en zeker de mono oogschaduws zijn een kijkje waard.
De prijzen:

Colour Rush Mono Eyeshadow € 6,99
Colour Rush Trio Eyeshadow € 9,99
Colour Rush Quad Eyeshadow € 10,99

De oogschaduws zullen te koop zijn vanaf november 2010 in de drogisterijen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...