Pages

zondag 7 november 2010

Blogshop: African Black soap




Ik kreeg op het artikel om een shopje te openen leuke reacties. Ik ben het even gaan uitzoeken en het is allemaal erg lastig en best prijzig. Aangezien er al zoveel concurrentie is, is de kans klein dat een echte webwinkel een groot succes wordt.

Daarom houd ik het bij een bescheiden BlogShop. In deze shop verkoop ik producten die ik zelf niet meer gebruik (hetzelfde als een blogsale) en nieuwe producten. Je kunt bijvoorbeeld Black African Soap via deze shop ook kopen.
Ik ga eerst kijken of er veel kijks komt bij BAS en misschien in de toekomst een webshop openen? Who knows?! Dus als je geinteresseerd bent in blogsale producten of in BAS klik dan op de Blogshop button in de zijkolom. Ik zal zo nu en dan ook producten op aanvraag kopen o.a. Sleek want dat kan ik gewoon hier in de winkel krijgen. Als je vragen hebt laat het mij weten!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...