Pages

zaterdag 13 november 2010

Catrice in een nieuw jasje!



Misschien dat je het zelf al ergens hebt gelezen of misschien nog niet, maar Catrice is in een nieuw jasje gestoken! Een aantal weken geleden was er een perspresentatie waar ik helaas niet bij kon zijn. Catrice ging hier het nieuwe catrice voorstellen, en die presentatie schijnt een groot succes geweest te zijn. Catrice heeft mij achteraf een pakketje gestuurd met informatie en een aantal producten die ik ga reviewen voor jullie!
Als eerste wil ik een artikel schrijven met een aantal impressie foto's binnenkort aparte reviews dus:






Als het goed is ligt de vernieuwde Catrice in de winkels! Ik raad je sowieso aan om de lipglossjes en de oogschaduws te checken want die zijn echt geweldig!
Heb jij misschien al wat van de nieuwe Catrice  lijn?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...