Pages

donderdag 25 november 2010

Catrice oogschaduw + gloss


Catrice is één van mijn favorieten merken op gebied van cosmetica. Het is goede kwaliteit voor een prijs die niemand afschrikt. Sinds november heeft Catrice haar assortiment vernieuwd en zijn er prachtige producten bijgekomen. Ik review vandaag de oogschaduw en een lipgloss.

Ik keek normaal eigenlijk nooit zo om naar de oogschaduws en lipglosses van Catrice. Het trok mijn aandacht niet echt, en de kleuren waren niet echt uitgebreid. Vooral de gloss' vond ik erg slecht, het waren volgensmij maar 5 kleuren ofzo. 

 De verpakking van de oogschaduws vind ik erg mooi. Doorzichtig, zodat je de kleur goed kunt bekijken, modern en origineel. De namen van de kleuren zijn ook echt vooruit gegaan en zijn soms echt hilarisch!
De kleur die ik heb is In the Army Now, een matte donkergroene kleur.







De kleur is echt prachtig, hierboven heb ik niet zo'n hele mooie swatch gemaakt. De kleur is wel gepigmenteerd en kan je heel gemakkelijk combineren. Binnenkort kunnen jullie ook zeker een look verwachten.



De Lip Appeal lipgloss is een hydraterende lipgloss met ontzetten veel glans. Er zijn heel wat kleuren van neutraal, tot roze/rood. Ik heb de kleur 090 Back From Vacation! Een midden bruine kleur met een kleine shimmer erin. De kleur is erg mooi en dekt niet 100%. De kleur is net precies goed, en geeft een prachtige glans. Helaas blijft de gloss niet 8 uur zitten (of iets dergelijks), maar mij maakt het niet uit dat ik moet blijven smeren.

De gloss kost 3,79 euro en de oogschaduw 2,79 euro. De producten zijn als het goed is te koop bij de Kruidvat/Trekpleister filialen.
Heb jij al producten van het vernieuwde Catrice?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...