Pages

zondag 28 november 2010

EOTD: Like a Peacock



Deze look stond nog ingepland voor Halloween, maar had 'm iets te laat gemaakt! Maar het is geen probleem om zo nu en dan een heftige look erin te gooien toch? Deze look is geinspireerd op een pauw, met zijn blauwe veren en turquoise kleurtje.



Image and video hosting by TinyPic



 

Ik heb mijn gezicht ge-shaped met mijn Marine Life poeder van MAC. Dit is een koraal kleurige blush, maar die heb ik dus gebruikt als contour poeder. En mijn bronzer gebruikt als blush, om mijn huid een bronzige uitstraling te geven.
De turquoise oogschaduw is van PUPA uit de Zomercollectie. Een prachtige kleur en geschikt voor deze kleur. Ik heb het gepland met paars en lichtgroen. En ik mijn binnenste ooghoek een roze pigment aangebracht. 
Verder een eyeliner die winged is, en aan het einde 3 winged lijntjes heeft. Deze lopen over in de 'veren'

Ik vind de look echt gaaf en lekker over-de-top! Wat vinden jullie ervan?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...