Pages

zaterdag 27 november 2010

Review: Eyeko Fatbalms


Eyeko is het schattige Britse merk, met uber-schattige verpakkingen en de leuke webshop! Ik heb dan ook heel wat producten van Eyeko en vooral ook omdat ik ambassador ben dus krijg ik zo nu en dan de nieuwste producten die ze hebben uitgebracht. De fatbalms zijn vernieuwd en ik heb 2 kleuren ontvangen.





De verpakkingen zijn zeker vooruit gegaan. De verpakking trekt nu je aandacht met het leuke lettertype, en de getekende figuurtjes. Ik heb 2 kleuren; Toffee en Cherry.





Ik vind de verpakking it-self wel erg saai. Dat grijze is echt totaal niet wat je verwacht. Jammer, want de kartonnen doosjes zijn wel heel leuk. De stick is niet zo groot, maar je hebt ook niet veel nodig. De fatbalms zijn voor multi-use en kan je dus gebruiken op je lippen en wangen.


 

De kleuren zijn echt heel mooi. Het enige nadeel is dat met het eerste gebruik (zie de swatches op mijn arm) komt er een soort van opgerolde deeltjes vrij. Dit is alleen met het eerste gebruik en verder heb je er niet last van. De formule van de fatbalms zijn ook veranderd, ze zijn nu vele malen meer creamy en dus ook beter geschikt voor je lippen. Voor je wangen heb je een prachtige creme blush.
Eyeko heeft zich dus weer bewezen. De fatbalms zijn verkrijgbaar in 6 verschillende kleuren/geuren voor 7,00 euro per stuk. Je betaalt geen verzendkosten en je krijgt er meestal een gratis gift bij je bestelling.

Hebben jullie zelf iets van Eyeko? En wat van je daarvan?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...