Pages

dinsdag 16 november 2010

Review: PUPA Perfect Match Kit



Zou het niet geweldig zijn als je nagellak perfect zou matchen met je lippenstift? Het is nu mogelijk met de perfect match kit! (dat klinkt echt als Tell-Sell) Pupa is met vier verschillende kits uitgekomen die geschikt zijn voor elke vrouw.

Zo past Passion Red bij blonde dames, Euphori Red bij bruin haar, Pop Pink bij lichtbruin of rood en Deep Violet bij donkere kleuren.
Ik trek mij daar natuurlijk niks van aan, en dat moet je ook niet doen want als jij een kleur mooi vind moet je 'm ook gewoon kopen ookal 'is ie niet geschikt voor jouw kleur haar'. Ik heb Passion Red.

Image and video hosting by TinyPic 

De producten komen in een heel schattig tasje. Toen ik het tasje zag deed het mij meteen denken aan de MAC Holiday collectie van vorig jaar. De eye bags zagen er precies hetzelfde uit! Wat een toeval.


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic





Image and video hosting by TinyPic 

De verpakking van de producten oogt erg luxe. Vooral dat zilveren vind ik erg leuk gedaan. De diva Rouge lippenstift is erg creamy en dekt goed. Het is wel lastig aanbrengen maar dat is altijd zo met felle kleuren, want het moet zo precies mogelijk. De nagellak dekt ook na 2 laagjes en blijft 2 a 3 dagen zitten. 

De kits kosten 18,50 wat erg voordelig is aangezien de producten apart al best duur zijn. Nu krijg je er ook een leuk tasje bij dus dat moet je ook meerekenen.
De producten zijn te koop winkels die Pupa verkopen check de site www.pupa.nl voor verkooppunten
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...