Pages

woensdag 17 november 2010

Dupe: Crack Polish & Crack sticker?


Remember dat ik laatst over Crack Polish schreef van P2? Ik heb een mogelijke dupe gevonden van Essence.
Als eerste even iets over de Studio Nails van Essence.

Essence heeft vorige maand heel wat nieuwe producten aan het assortiment toegevoegd, eigenlijk net zo als Catrice deze maand heeft gedaan. Essence heeft o.a. Studio Nails Nail Fashion Stickers in het assortiment gestoken. Dit zijn nagelstickers, dus echt stickers die je op je nagels moet plakken. Ik had ze al gezien bij o.a. Sephora en Kruidvat (van Ineco als ik het goed heb). Ik heb er heel wat van Essence, en toen ik laatst door mijn nail-art doos ging dacht ik: , Hee een Dupe!



Bij deze afbeelding hierboven zie je het niet zo super goed aangezien de zilvere crackling polish aangebracht was toen de basis lak nog nat was. Dus de crack is niet voltooid haha. Maar het lijkt toch wel een beetje op elkaar?
De stickers van Essence doen mij eerder aan glas scherven denken, een beetje Lady Gaga en futuristisch.

Dus als je eens wilt experimenteren met Crack Stickers (?) check de Kruidvat of Trekpleister voor deze leuke stickers a la 1,99 euro.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...