Pages

donderdag 11 november 2010

Crack Nagellak

Image and video hosting by TinyPic

In mijn shoplog uit Duitsland zagen jullie al de Crackling topcoats van p2 even voorbij komen. Natuurlijk moet ik er iets over schrijven aangezien dit zulke bizarre nagellakjes zijn.
De nagellak geeft een soort graffiti/gekraakt nagellak effect. Voor je ogen zie je je nagellak langzamerhand kraken en uit elkaar 'spatten'. Lees verder voor foto's.



Hier heb ik de lak op een nagellak van Pieces aangebracht. Check dat effect! Ik heb dit echt nog nooit gezien en stond ook verbijsterd naar de nagel te kijken.

P2 verkoopt 2 kleuren een zilveren en een zwarte. Tot nu toe heb ik alleen de zwarte uitgetest maar binnenkort zullen jullie zeker nog wat lezen over de zilveren.
Het enige nadeel is dat P2 hier niet meer in Nederland wordt verkocht. Ik heb de lakken in Duitsland gekocht en daar kosten ze 1,75 per stuk. Dus als je eens in Duitsland bent of vlakbij de grens kijk naar de Crackling Topcoats, want voor 1,75 kan je ze niet laten liggen.

Wat vind jij van het effect? Zou je het zelf dragen? En op welke kleur nagellak?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...