Pages

maandag 1 november 2010

Review: Rimmel Lasting Finish lipsticks



Rimmel lasting lipsticks zijn vernieuwd, en in een nieuw jasje gestoken! Deze klassieke lipstick is een stijlvol nieuwe huls gestoken en ziet er nu op en top chique uit. Ik heb 3 van deze nieuwe lipsticks en jullie kunnen mijn mening lezen over deze lippenstiften.




De Lasting Finish Lipstick heeft nu een nóg betere formule met Colour Protect-technologie dat is verrijkt met colour-boost-pigmenten, die ervoor zorgen dat de kleur tot wel 50%* langer houdt en deze tot wel 25% meer intens maakt. De nieuwe Lasting Finish Lipstick geeft je een gegarandeerd frisse look, waardoor het lijkt alsof je de lipstick pas net hebt aangebracht en blijft wel tot acht uur lang vol van kleur zonder in te leveren op het draagcomfort van de originele formule. Intens, glad, glans… en dat wel 8 uur lang: de nieuwe Rimmel Lasting Finish Lipstick heeft het echt allemaal!

Dat belooft wat! Ik ben zelf niet zo'n fan van langhoudende lipproducten, aangezien die snel droog aanvoelen op je lippen. Maar ik sta altijd open voor nieuwe producten en nieuwe formules.

210 Coral in Gold

264 Coffee Shimmer

016 Heartbreaker


En wauw wat een kleuren! Na 1 veeg is er al een explosie van pigmentatie. Mijn favoriet is toch wel de laatste kleur, echt een prachtige frambozen kleur. De lipstick staat echt heel mooi bij een winged eyeliner en een zacht roze blusher.
De lippenstiften houden daadwerkelijk erg lang, met een lichtelijk uitdrogend effect. Nadat ik had gedoucht en gesport zag ik nog sporen van de swatches. En dat wil wat zeggen!

De vernieuwde lippenstiften van Rimmel Londen liggen vanaf nu in de winkels. Maar liefst 13 kleuren in het assortiment.
Consumenten adviesprijs € 8,99

Welke kleur vind jij het mooist van de drie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...