Pages

dinsdag 2 november 2010

NOTD: L.A. Colors Blue Paradise




In mijn shoplog hebben jullie het misschien al gezien. Ik had bij de Forever 18 (zusje van de Forever 21) een la colors nagellak gekocht in de kleur Blue Paradise. Ik ben erachter gekomen dat deze nagellak een chrome nagellak is en uit een bepaalde collectie komt.



Met flitser
Zonder flitser.

Het is echt een apart kleurtje, maar ik ben er echt verliefd op! Na 2 laagjes krijg je een mooie dekking en die glans is echt geweldig. Ik bleef de hele dag naar mijn nagels kijken. Wat een aparte kleur.
De lak chipt wel snel, maar dat is meestal het geval bij chrome nagellak. Na 2 dagen zit er dan ook meteen mijn eerste chip.

Al met al ben ik verliefd op deze nagellak, binnenkort zal ik nog een nail of the day plaatsen en dan zal ik de lak ergens overheen dragen. Ben benieuwd wat dat voor effect geeft.

Hebben jullie zelf LA colors nagellak? Of een Chrome nagellak, en wat vind jij daarvan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...