Pages

zaterdag 25 december 2010

December Project Giveaway: Happy Lushmas! Winactie GESLOTEN




Als eerste iedereen: HAPPY CHRISTMAS! Het is vandaag eerste kerstdag en dat is een reden voor een feestje! Vandaag geef ik een prijs weg, maar het speciale is deze winactie duurt maar 3 dagen!! Vandaag morgen, en overmorgen kan je meedoen.

Deze prijs is toch wel een hoogtepunt van mijn December Project 101 en ik toon met trots deze Christmas Candy Box van LUSH als prijs aan!



Wat zit er in deze LUSH Christmas Candy Box?
- Candy Cane Bubblebare 100 gr
- Honey I Washes The Kids Soap 100 gr
- Rockstar Soap 100 gram
- Snow Fairy liptint
- Bubblegum lipscrub
- Snow Fairy Showergel 100gr

Wat moet je doen voor deze winactie? De volgende dingen zijn niet verplicht.


Volg mij op Twitter! Op twitter plaats ik zoveel nieuwtjes rondom mijn blog, maar ook over mijn persoonlijke leven, wat ik doe naast bloggen etc. Dus maak gratis een account of volg mij!

- Volg mij op Bloglovin! Bloglovin is een handige website waar je je favorieten blogs/sites kunt volgen en zo up-to-date blijft met nieuwe artikels en posts. Zo ben jij de eerste die weet over mijn artikels. 


DEZE WINACTIE IS HELAAS GESLOTEN. REAGEREN IS DUS NIET TOEGESTAAN.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...