Pages

vrijdag 24 december 2010

Review: Catrice Glamourama Eyeliners

 


De Glamourama van Catrice ligt alweer een tijdje in de schappen, en bevat erg mooie koel-gekleurde producten. Ik heb twee eyeliners uit deze collectie en vandaag geef ik mijn mening over deze eyeliners.
De 2 kleuren zijn C01 Mirror, Mirror… and C02 Rock the Party



Als ik eerlijk ben? Ik vind deze eyeliners echt heel slecht. De eyeliner is heel waterig, vooral de zilveren. Deze dekt echt pas na 3 laagjes. Verder als ik de eyeliner aanbreng gaan mijn ogen een beetje prikkelen en daarna zelfs tranen. Ik weet niet hoe dit komt, maar dat heb ik echt alleen met deze eyeliners.

Nope dit is geen goede koop, en zal het ook nooit worden. De eyeliners kosten per stuk 2,49 en dat zijn ze echt niet waard. Binnenkort kunnen jullie een hele goede vervanger hiervoor vinden met een heel positief review! So Stay tuned........

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...