Pages

vrijdag 24 december 2010

December Project Winactie: China Glaze Vintage Vixen

 

Vandaag heb ik een hele leuk winactie in petto! Deze winactie heeft echt een hoofdprijs is en is dus 1 van de hoogtepunten van mijn December Project. Ik vond het wel een leuk idee om deze winactie op Kerstavond te doen aangezien dit ook bij kerst hoort (duh..... ^^) Lees verder voor de onthulling van de prijs!


 

Ik mag namelijk namens China Glaze deze Vintage Vixen set met nagellak weggeven. De waarde van deze set ligt ongeveer rond de 35 euro! De kleuren die deze set bevatten zijn: Hey Doll, Foxy, Ingrid, Jitterbug,Bogie,Swing Baby.

Wat moet je hier voor doen? Ik zou het leuk vinden als je de volgenden dingen zou doen (is NIET verplicht)

- Volg mij op Twitter! Op twitter plaats ik zoveel nieuwtjes rondom mijn blog, maar ook over mijn persoonlijke leven, wat ik doe naast bloggen etc. Dus maak gratis een account of volg mij!

- Volg mij op Bloglovin! Bloglovin is een handige website waar je je favorieten blogs/sites kunt volgen en zo up-to-date blijft met nieuwe artikels en posts. Zo ben jij de eerste die weet over mijn artikels.


Dan de echte opdracht! Ik wil dat je een mooie nail(-art) creatie maakt met als thema: Winter.
Maak een mooie winterse look, en het liefst met nail-art. Dit hoeft natuurlijk niet, als je hier niet goed in bent breng dan zo origineel mogelijk een winterse nagellak kleur over op je nagels.

 Deze nail (art) look moet wel speciaal gemaakt zijn voor deze winactie en mag dus niet al eerder zijn gebruikt of zijn gemaakt. Je mag tevens wel iemands anders nagels gebruiken, maar het moet wel op echte nagels worden gemaakt en niet op een nagelwiel.
Stuur een foto naar beheerderlovethatlook[a]live.nl of info[a]lovethatmakeup.tk met als onderwerp Vintage Vixen.
Doe dit voor 27 december, en wie weet win jij deze set van lakjes!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...