Pages

maandag 13 december 2010

December Project Win: 3x Kneipp Fatamorgna goodiebag GESLOTEN



Verwennen moet je jezelf in de winter! Dus wordt het de tijd dat ik jullie verras met een goodiebag van Kneipp! Lees verder hoe jij kans kunt maken op een heerlijk verwen pakket




 

Ik mag namens Kneipp 3x een verwenpakket weggeven van 2 producten uit de nieuwe lijn van kneipp: Fata Morgana. Alle producten zijn geinspireerd op de Oosterse Sferen en gevuld met mandarijn en sinasappel extracten. Heerlijk spul om op een winterse dag in te badderen!
Welke 2 producten er in deze goodiebags zitten zijn geheim, maar alle producten zijn even lekker en mooi!

Wat moet je hiervoor doen? De volgende dingen zijn niet verplicht, maar zou het wel leuk vinden als je ze volgt!

- Volg mij op Twitter! Op twitter plaats ik zoveel nieuwtjes rondom mijn blog, maar ook over mijn persoonlijke leven, wat ik doe naast bloggen etc. Dus maak gratis een account of volg mij!

- Volg mij op Bloglovin! Bloglovin is een handige website waar je je favorieten blogs/sites kunt volgen en zo up-to-date blijft met nieuwe artikels en posts. Zo ben jij de eerste die weet over mijn artikels. 
De opdracht: 
Je loopt door een woestijn met 47 graden, je hebt het heet hebt dorst en kan de stad niet meer vinden. Wat stel jij je dan voor in je Fata Morgana? Dit kan van alles zijn van eten tot George Clooney in zijn pyjama. Maak het zo origineel mogelijk!

Laat jouw idee achter bij de comments en doe dit voor 20 december 2010 en wie weet pik ik jouw idee er wel uit? Veel succes!

DEZE WINACTIE IS GESLOTEN EN DE WINNAARS ZIJN GEMAILD.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...