Pages

zondag 19 december 2010

December Project: Win Sigma Kabuki Brush! GESLOTEN!





Vandaag een erge leuke winactie waar ik erg enthousiast over ben. Ik heb namelijk in samenwerking met Sigma een hartstikke leuke winactie waar jullie deze geweldige rectractable kabuki brush van Sigma kunnen winnen.

Deze kwast is erg handig, want je kan 'm meenemen onderweg met een beetje poeder erin. Maar ook gewoon dagelijks gebruiken. Ik zou het erg waarderen als jullie mij op de volgende manieren volgen, dit is overigens niet verplicht.




- Volg mij op Twitter! Op twitter plaats ik zoveel nieuwtjes rondom mijn blog, maar ook over mijn persoonlijke leven, wat ik doe naast bloggen etc. Dus maak gratis een account of volg mij!

- Volg mij op Bloglovin! Bloglovin is een handige website waar je je favorieten blogs/sites kunt volgen en zo up-to-date blijft met nieuwe artikels en posts. Zo ben jij de eerste die weet over mijn artikels. 
Wat  moet je doen? Ik wil dat jullie in de comments een berichtje achterlaten met een comment over jouw favorieten make-up look voor een avondje uit.  Tevens zou ik het erg waarderen als je de winactie op je blog zet of op twitter vermeld dit kan je dan als linkje erbij zetten in je comment. Of bijvoorbeeld op I like This klikken bij Bloglovin. Dit is beide NIET Verplicht

Doe dit allemaal voor 26 december en wie weet win jij deze leuke en mooie kabuki?

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...