Pages

maandag 20 december 2010

December Project 101: Top 3 Winter Parfums

 

Parfum geven met de feestdagen staat op nummer 1. Heel veel mensen geven elkaar een lekker luxe geurtje of een mooi pakket met bodylotion en showergel. Mijn top 3 warme en zoete wintergeuren zet ik op een rijtje, en misschien een leuk idee voor een cadeau voor kerst?


 

- Yves Rocher Miel d'Oranger Eau de Toilette in Honey (review)
- Yves Rocher Vanille Noir (review)
- The Body Shop Love Etc.

Over de Miel D'Oranger lijn heb ik pas geleden iets geschreven, en deze lijn behoord tot de kerst collectie van Yves Rocher. Het is een zoete en winterse geur, maar kan ook in de zomer worden gedragen. Er zijn allemaal producten in de Miel d'Oranger lijn van douchegel tot handcrème. Het is heel leuk om zo een klein pakketje samen te stellen met allemaal (mini's) uit een en dezelfde lijn.

De Yves Rocher Black Vanilla parfum oftewel Vanille Noir is een hele zwoele en best zware parfum. Het is een sexy geur die zeker voor 's avonds erg geschikt is. Deze parfum kost 53 euro voor 50ml en 35 euro voor 30ml.

The Body Shop Love Etc. is een all-time favourite geur. Een zoete geur met een frisse hint! Een geur waar ik van hou, en heb hier daarom ook de body butter van. TBS heeft hele leuke geschenkverpakkingen van ongeveer 30-50 euro met de parfum en body butters en douchegels en nog veel meer! Zeer leuk dus.

Dit waren mijn winter-favorieten qua parfums nou wil ik weten wat die van jou is! Wat is jouw favorieten winter-parfum?

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...