Pages

zondag 5 december 2010

December Project/Review: TBS Joy of Sparkle

Image and video hosting by TinyPic 

In het december project komt deze kerstcollectie van The Body Shop echt op zijn plaats. Een collectie vol glitter & glamour, perfect geschikt voor de feestdagen en het nieuwe jaar. Kijk mee wat ik vind van de nagellakjes en het oogschaduw palette en of het goed cadeau is voor de feestdagen!




Voor alle Twilight fans en Robbert Patinson zwijmelaars onder ons... er is een oogschaduw palette genaamd Twilight! Een prachtige verpakking een beetje zoals Urban Decay en bevat ook echt prachtige oogschaduws.



Image and video hosting by TinyPic
boven: Violet Sky, Damson Velvet Onder: Lilac Mist Pink Champagne

Image and video hosting by TinyPic



De kleuren combinatie vind ik erg goed bedacht en je kunt er zeker heel veel kanten mee op.
Het enige wat ik niet begrijp is de cream highlighter. Waar zou je dat moeten gebruiken? Op je jukbeenderen op je wenkbrauw bot. Er komt echt bijna geen kleur vanaf dus weet ook niet of ik die ooit zal gebruiken. Kijk mee naar de swatches.







De kleuren zijn echt super mooi. Vooral champagne. De swatches heb ik met 1 veeg gedaan, en ik denk dat als je 2 laagjes doet dat je dan nog betere pigmentatie hebt. De cream highlighter zie je bijna niet, maar hij is helemaal rechts geswatcht.

De oogschaduws zijn een beetje brokkelig dus daar moet je mee uitkijken. Verder bevat elke oogschaduw 1,8 gram pigment en dat is een prima hoeveelheid voor een oogschaduw.

Ik heb geen foto's gemaakt van de flesjes van de nagellakjes maar die zie je boven op de allereerste foto wel goed. Er zijn 2 nagellakjes uitgekomen genaamd Starry Night & Twinkling Pink. Een zwarte kleur met grove zilveren glitters en een glittery roze kleur.



Vooral Starry Night (links) vind ik erg mooi. Prachtige zilveren glitters echt zeker geschikt voor Nieuwjaar. Twinkling Pink vind ik iets te glitterig, maar valt zeker wel op. Helaas staan dit soort roze kleuren mij niet. Op de volgende foto heb ik alle twee de lakjes matte gemaakt.


Starry Night vind ik matte niet mooi, maar twinkling pink juist wel. Nog opvallend, maar wel draagbaar. 

Een leuke collectie dus! Binnenkort meer over de Stardusts en de glitter eyeliner.
Het oogschaduw palette kost 24,00 en is echt een leuk cadeau voor een make-up freak en een twilight fan. 
De lakjes kosten per stuk 8,00 euro en zijn echt uniek want TBS heeft in het vaste assortiment geen nagellak.

De producten liggen in de winkel! En check zeker ook even de nieuwe WEBSHOP van The Body Shop. www.thebodyshop.nl
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...