Pages

zondag 2 januari 2011

DIY: Label je nagellak flesjes

 



Je kent het wel; je wilt een nagellakje pakken en je doet je doos, lade of iets dergelijks open en je ziet allemaal maar zwarte doppen! Dat had ik nou ook laatst, en het neemt teveel tijd in beslag om elk flesje er uit te halen. Nu kwam ik op het idee om mijn flesjes te labelen, en vandaag laat ik zien hoe!

 

Wat heb je nodig?
- Witte labels
- Nagellak kleurtjes die je wilt labellen
- Schaar

Wat gaan we doen?
Je neemt de label en die lak je met de nagellak waarvan jij de dop wilt labelen. Ongeveer zo:


Dit laat je goed drogen en daarna knip je dat stukje uit. Je kan in elke vorm knippen, in een rondje, in een vierkantje of een rechthoek het maakt niet uit.

Dan haal je het beschermlaagje van de plakrand eraf en blak je de sticker op je dop.


En voila! Zo kan je de nagellak flesjes stickeren. Vooral bij de Catrice en Essence lakjes is dit erg handig, en zo kan je de kleur ook herkennen.

Zoals je bij mij ziet heb ik het niet helemaal netjes gedaan, maar als je een beetje creatief bent moet het lukken.

Zou jij het labellen? Of maakt het je niet uit? Vertel het bij de comments!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...