Pages

woensdag 8 december 2010

Mac Best Buys: Gezicht

Image and video hosting by TinyPic 


Het tweede artikel in de reeks van de MAC Best Buys serie. In deze serie zal ik elke week een (uitgebreid) review plaatsen over een wel bekend MAC producten, dat mijn favoriet is maar ook producten die het meest verkocht worden bij MAC. 

Vandaag zijn de gezichts producten aan de beurt. Ik heb er eigenlijk maar twee producten van en daar ben ik ook echt superblij mee! Geen foundation of iets dergelijks want hier heb ik zo mijn andere merken voor. Deze producten van MAC zijn zeker producten waarnaar je kunt uitkijken...




De twee producten waar ik het over heb zijn een Mineralized Skinfinish en een Blush. Laten we beginnen met de Mineralized Skinfinish (MSF)


A luxurious velvet-soft powder with high-frost metallic finish.
Smoothes on: adds buffed-up highlights to cheeks, or an overall ultra-deluxe polish to the face.

Het is dus een hele zachte gebakken poeder met prachtige glansdeeltjes erin. Er zijn heel wat verschillende kleuren ik heb de kleur Porcelain Pink, maar deze is helaas niet meer verkrijgbaar. De volgende kleuren zitten in het standaard assortiment:
- Gold Deposit
- Soft and Gentle.

Bij Limited Edition collecties zitten zo nu en dan ook MSF's en deze zijn dan eenmalig verkrijgbaar.





Zoals je ziet lopen er prachtige 'aderen' door deze poeder met verschillende tinten roze en goud. Erg mooi. Je kan een MSF gebruiken als een all-over poeder, dus over je hele gezicht, maar ook als een highlighter, blusher of decolleté poeder.




Deze poeder geeft net de perfecte glans aan je wangen of aan je decolleté. Niet opvallend glitterig, maar als je je gezicht naar de zon draait heb je een prachtige glans op je wangen. Als je poeder voor over mijn hele gezicht vind ik het iets too-much.


Image and video hosting by TinyPic

De blush heb ik in de kleur Well Dressed. Dit is de best verkochten blush van MAC en heel veel dames (heren) hebben deze ook. MAC beschrijft de kleur als: Immaculate pink (Satin). Het is een roze blush met blauwe ondertoon. Er zitten kleine glansdeeltjes in, en de kleur is heel erg mooi op te bouwen.
Deze kleur is echt de perfecte blush en past ook bij heel veel verschillende mensen. De swatches (hierboven) heb ik ongeveer 2 a 3 laagjes aangebracht en zo heb je best wel een felle kleur.

Overall 2 prachtige producten en zeker een kijkje waard bij de MAC Counter of Store. De blushers van MAC zijn echt zeker een kijkje waard en raad ik ook zeker aan om te kopen.

De blush kost 19 euro en de MSF 27,50 en zijn verkrijgbaar bij de volgende Bijenkorf filialen:
MAC in Amsterdam, Eindhoven, Maastricht en Rotterdam (Bijenkorf).  MAC Pro Store in Amsterdam.MAC counters in Den Haag, Groningen, Rotterdam en Utrecht (Douglas).
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...