Pages

donderdag 9 december 2010

December Project: Top 7 favorieten lipstick/gloss voor de feestdagen.



Als eerste 1 grote fail van mij.. er staat top 8 maar het moet top 7 zijn excuses hiervoor!

Het winterse weer geeft niet alleen sfeer buiten, maar ook met foto's! Vandaag laat ik jullie mijn top 7 lipsticks/lipgloss voor de feestdagen zien. Je kan je rode lipstick en knal roze lipgloss weer uit de kast halen want de feestdagen worden weer classy and casual.

Image and video hosting by TinyPic 

Van links naar rechts: Chanel Bali, Catrice Tickled Pink (LE), Rimmel heartbreaker





Vooral Bali en Heartbreaker vind ik erg mooi. Bali is erg subtiel met een prachtige gouden glans. En Heartbreaker is echt een cranberry rode/roze kleur. Tickled Pink van Catrice is een opbouwende kleur die je zo fel als je wilt kunt aanzetten.




Van links naar rechts:
Gosh Intense Lipcolor Red (binnenkort een review!)

Rood is natuurlijk DE kleur voor de feestdagen. De gloss van GOSH is eigenlijk een lipstick in vloeibare vorm, en ik zal hier binnenkort meer over vertellen! De mny gloss 765 kan je heel mooi over andere glossjes en lipsticks dragen en geeft een prachtig effect aan je lippen!

Wat voor lipsticks en gloss'es vind jij geschikt voor de feestdagen?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...