Pages

vrijdag 10 december 2010

Beauty Food: Sushi



Misschien dat sommige van jullie het niet weten of misschien wel? Ik ben sinds Juni dit jaar echt verslaafd aan sushi! Ik had altijd de gedachte dat het super vies zou zijn met dat zeewier en ik kreeg al kots neigingen als ik er aan dacht. Maar sinds dit jaar moet ik het gewoon een keer per maand eten. Maar waarom zou ik hier over schrijven als het niks met beauty te maken heeft?

Sushi is namelijk uitermate gezond! Sushi bevat namelijk heel weinig ongezonde vetten, en wordt voor het grootste deel bereid met vette visproducten zoals zalm en tonijn en de magere garnalen. Tevens de zeewier bladen zijn ook goed voor je huid en kan je ook als gezichtsmasker gebruiken.

Sushi kan je natuurlijk bij een sushi restaurant eten, end an vooral bij all-you-can-eat restaurants. Hier kan je zoveel eten als je wilt voor een bepaald bedrag. Super handig en je kan dat van alles wat eten!
Het leukste is om het zelf te maken. En lieve Silja heeft een heel handig filmpje hoe jij de basic sushi's thuis kunt maken.




Het is echt super lekker en leuk om eens te maken met vriendinnen of misschien een leuk idee met kerst? Je kan echt heel veel recepten vinden op het internet dus veel kook-plezier!
Vind jij sushi lekker? En wat is je favoriete hapje?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...