Pages

zaterdag 11 december 2010

December Review: GOSH New Years Look



De kerstcollecties vliegen je om de oren, maar GOSH is anders! Zij hebben namelijk een speciale New Years collectie met prachtige kleuren die het nieuwe jaar knallend maken.
Mooie rode en blauwe kleuren voor een glitter & glamour look.





Als eerste dit nieuwe lakje genaamd Blue Monday. Een feestelijke lak die mij meteen deed denken aan een lakje van OPI uit de Alice in Wonderland collectie. Ik vind het lakje een beetje een teleurstelling. Ten eerste het lakje dekt pas echt volledig na 3 laagjes wat echt een bummer is want juist met die glitters verwacht je goede dekking. En ten tweede, ik dacht dat de kleur veel donkerder zou zijn. In het flesje is ie ook donkerder, dus dat is wel jammer. Ik vind het wel een mooi kleurtje en origineel van GOSH bedacht.
Het lakje kost €6,99





De Intense Lipcolour van GOSH is ook nieuw en zeker een aanrader. De lipgloss is gewoon lippenstift in een lipgloss (get it :D). Zo gepigmenteerd en totaal niet uitdrogend. De kleur die ik heb is Red en je hebt ook nog een nude rose kleur die ook erg mooi is. Al vind ik deze kleur meer geschikt voor de feestdagen.
De Lip Colour kost €8,49



En dan als laatste een Velvet Touch Eyeliner die al in het standaard assortiment zit van gosh namelijk de kleur: Sky High. Een prachtige blauwe kleur die helemaal matcht met de nagellak! De velvet touch eyeliners van GOSH zijn mijn favorieten oogpotloden, want ze blijven lang zitten, goed gepigmenteerd en heel veel verschillende kleuren. Eyeliners kosten €6,99

Ik vind het een mooie collectie om het nieuwe jaar in te gaan en is zeker een kijkje waard in de winkels!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...