Pages

zaterdag 11 december 2010

Review + Giveaway: Travalo. GESLOTEN!






Ik ben helemaal blij met mijn Travalo en natuurlijk wil ik ook een aantal van jullie blij maken met dit handige product die onmisbaar is in elke toilettas. Van Travalo mag ik er 3 weggeven aan jullie in de kleuren 2x Zilver en 1x Roze. En als je natuurlijk zelf niet wint kan je 'm bestellen op www.parfumerie.nl
Wat moet je doen:


- Ik zou het leuk vinden als je mij op Bloglovin volgt. Je kan een gratis account aanmaken en zo op de hoogte blijven van mijn artikels en van vele andere blogs. Dit is niet verplicht en je hoeft het niet te vermelden bij de comments
- Ik vind het ook leuk als jij mij volgt op Twitter. Hier schrijf ik updates over mijn leven, de site winacties en meer! Het is gratis en hartstikke verslavend.

Wat moet je doen? Ik wil dat je bij de comments verteld wat jouw favorieten parfum is en waarom jij die niet kan missen in je tas. Ik kies dan 3 winnaars en wie weet zit jij daar tussen. Doe dit allemaal voor 20 december, veel succes!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...