Pages

donderdag 2 december 2010

Shoplog: Primark & H&M



Een tijdje geleden ben ik weer eens wezen shoppen in Rotterdam Alexandrium. Ik heb al een hele tijd niks gekocht aangezien ik super druk was en nog steeds ben met school. Veel toetsen voor de kerstvakantie en dus geen vrije tijd. Nu heb ik lekker weer geshopt en vandaar een shoplog!




Ik had wat winter-basics nodig, zoals lange mouwen t-shirts, pyjama's en handschoenen. Ik vind de t-shirts van de primark erg fijn, maar dan alleen de v hals en stretch. Ik kon maar 1 witten vinden, en was ook iets te groot. Ik heb 'm wel gewoon meegenomen.
Dan had ik gewoon roze handschoenen voor 1,50, ik raak dat soort dingen altijd kwijt dus steek er liever niet zoveel geld in.
En natuurlijk die uber-coole pyjama. Dit is een Alice In Wonderland pyjama met potjes, spiegeltjes, cupcakes en heel veel schattig :D Voor 6 euro kon ik deze fleece pyjama niet laten liggen.




Ik had ook deze leuke armband gekocht voor 3 euro. Normaal gesproken hou ik niet zo van goud, maar deze vond ik wel leuk voor de winter. Bij de tassen afdeling hingen heel veel leuke sleutelhangers en heb deze meegenomen (ook goud) met sleuteltjes en een klokje eraan. Deze kostte 2 euro.

 

Dan als laatste deze prachtige tas! Toen ik 'm zag in de rekken was ik opslag verliefd. Ik zocht al tijden een vintage-looking bag die handig is voor vakantie en voor het winkelen. Je kan er net genoeg in kwijt en hij staat ook erg leuk. Deze tas kostte 11 euro en kon ik echt niet laten liggen. Ze hadden 'm ook nog in het zwart en die vond ik ook wel erg leuk.
Bij de H&M heb ik nog 2 hempjes gekocht. Een geslaagde shopsessie dus!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...