Pages

zaterdag 22 januari 2011

Garnier Review Deel 1: Garnier Essentials





Deze producten van Garnier heb ik al een hele lange tijd tussen de review spullen liggen.
Telkens als ik dacht, nu is mijn huid 'normaal' en kan ik deze producten uitproberen kwam er weer een uitbarsting van 1 of ander goedje.
Uit eindelijk heb ik t/m nu 2 producten kunnen testen, namelijk de reinigingsdoekjes en de oogmakeupremover. Dus vandaag deel 1 van de Garnier review, en dan komt er over een tijdje (kan niet zo goed zeggen wanneer) deel 2 met de reinigingsgel en de verzorgende crème.




De Garnier Essentials lijn is geschikt voor iedereen die opzoek is naar verzorging en verzachting.
De groene lijn is voor de normale of gemengde huid en de roze lijn is voor de droge of gevoelige huid, dan heb je ook nog de blauwe lijn en die is voor de gevoelige huid.

De oogmake-up remover komt in een simpele verpakking en oogt gewoon als een goede oogmake-up remover.
De remover is verrijkt met kalmerend plantenextract en vitamine b5. Tevens zitten er in alle Essentials producten (de groene lijn) druivenwater, en dit zorgt voor een verfrist en zacht gevoel.
Deze remover is speciaal geschikt voor mensen met gevoelige ogen en lenzen-dragers. Zelf heb ik ook lenzen en zo nu en dan gevoelige ogen, dus dit kwam perfect uit. Er zitten geen kleurstoffen, parfum of alcohol in.
Het is dus een oogmakeupremover zoals die hoort te zijn.




Het oordeel:
Ik vind de oogmake-up reiniger bijzonder fijn werken! Het druivenwater werkt verfrissend en een tikkeltje verkoelend, zoals ze dus hadden gezegd. De remover verwijderd mijn mascara+oogschaduw+eyeliner+oogpotlood heel zachtjes, en haalt ook het merendeel goed weg. Ik ga altijd nog even met een wattenstaafje langs mijn wimpers om de resten mascara goed te verwijderen.
De oogmakeupreiniger prikt niet, ook niet als het in je ogen komt. Dit is voor mij echt een voordeel, want met gevoelige ogen is een prikkende oogmakeupremover niet fijn.
Voor 150 ml betaal je 4,99 euro. Dit is voor een gemiddelde oogmakeupremover een goede prijs.

Image and video hosting by TinyPic

Dan de Verfrissende reinigingsdoekjes met vitaminen. Deze doekjes bevatten druivenwater en vitamine e. Deze tissues zijn doordrenkt met reinigingslotion en zo kan je makkelijk en snel je make-up verwijden. Garnier beschrijft dit als een 3in1 product: milk,tonic en wattenschijfjes. Deze doekjes zouden dus deze 3 producten moeten vervangen.
De reinigingsdoekjes ruiken echt heel fris naar druivenwater. 1 reinigingsdoekje is even groot als een normale tissue.
Het oordeel:
Met deze doekjes kan je gemakkelijk je gezichtsmakeup verwijderen, evenals je oogmake-up. Ik ben het er alleen niet mee eens dat ze zeggen dat het je tonic vervangt. Ik vind het persoonlijk altijd fijn om na het verwijderen van mijn make-up, mijn gezicht nog te wassen met zeep en water. Anders voelt mijn gezicht nog 'vies' aan. Je kan het dus gewoon zo laten nadat je zo'n doekje heb gebruikt, maar het is wel even fris om je gezicht nog te wassen.
Deze doekjes zijn ook dermatologisch getest dus dat is ook weer een pluspunt!
De verfrissende reinigingsdoekjes kosten per pak 3,99 euro.
Al met al tevreden met deze twee producten, vooral blij met de oogmakeupremover.
Alle producten uit de Essentials lijn zijn verkrijgbaar bij de drogist.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...