Pages

dinsdag 25 januari 2011

NOTD: Catrice Hip Queens Wear Blue Jeans.



Een tijdje geleden schreef ik iets over Absolutely Chinchilly van Catrice (ft mijn kat), en was super enthousiast over dit nieuwe kleurtje van Catrice. Catrice is met nog een ander kleurtje uitgekomen namelijk; Hip Queens wear Blue Jeans. Een mooi blauw kleurtje met blauwe shimmers.

Shimmmmmmeers!




Let niet op de tipwear, dit lakje zat er maar liefst 4 dagen op! Voor mij is dat echt een record, want mijn nagellak chipt altijd na 1 a 2 dagen. Dit kleurtje vind ik echt super mooi en is ook een favoriet van mijn geworden! De blauwe shimmers geeft dit blauwe lakje toch iets speciaals.

Met twee laagjes dekt dit lakje precies goed en blijft ie zo'n 4-5 dagen goed met een topcoat.
Zoals alle anderen Catrice lakjes kost deze 2,49 euro en is verkrijgbaar bij de Trekpleister en het Kruidvat.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...